Wulff-päivä – myyntiyhtiön yhteispeliä parhaimmillaan

Miltä näyttää päivä, jossa on läsnä innostusta myydä, halua oppia uutta ja iloa tavata kollegoita? Kevään 2025 Wulff-päivässä Tuotteet työympäristöön -liiketoimintamme asiantuntijat Wulffin Asiantuntijamyynnistä ja Sopimusmyynnistä kokoontuivat inspiroitumaan osaamisen jakamisesta ja kirittämään toisiaan kohti tavoitteita.
Yhdessä olemme aina enemmän
Wulffin tavoitteena on tehdä maailmasta parempaa kohtaaminen kerrallaan. Wulff-päivissä sparrailemme sitä, miten se toteutuu kunkin omassa työssä, ja kuinka teemme jokaisesta kohtaamisesta asiakkaalle merkityksellisen.
Mikä on tärkeää, kun myydään tuotteita, jotka tekevät työpäivistä parempia; esimerkiksi turvallisempia, terveellisempiä, sujuvampia, viihtyisämpiä, ergonomisia, hauskempia – maailmassa, jossa kulutusta on tavoitteena vähentää ja hankintoja tehdä aiempaa fiksummin?
“Olen huomannut, että kun esimerkiksi tekoälyltä voi saada sadasosasekunneissa käytännössä rajattoman määrän erilaisia ratkaisuehdotuksia, on arvostus ihmisten mielipiteisiin ja aitoihin kokemuksiin noussut”, sanoo Wulffin myyntijohtaja ja suurasiakkaita ja sopimuskumppaneita palveleva Juha Kovanen.
“Ihmisten ideoita arvostetaan”, komppaa Wulffin Asiantuntijamyynnin myyntijohtaja Lasse Eloranta, jonka vetämän myyntikanavan valikoimista löytyy brändättäviä ja personoitavia tuotteita esimerkiksi lahjoiksi ja promokäyttöön.
Samoilla linjoilla on Wulffin työhyvinvointituotteiden ja työpiste-ergonomian asiantuntija ja myyntijohtaja Joakim Hlavaty: “Tietotyötä tehdään yhä enemmän ja monipaikkaisesti, ja työpisteen on tarve olla ergonomisesti pätevä, missä tahansa työtä tehdäänkin. Koen, että näkemyksiäni ja neuvojani fysioterapeuttina arvostetaan.”
Kestävyys mukana kaikessa
Nykypäivän asiakkaille myös kestävyyden huomiointi sekä tuotteissa että niiden valmistustavoissa on tärkeää. Kevään Wulff-päivässä saimme täsmällisen katsauksen kumppaniemme Durablen ja ACCO Brandsin uutuustuotteisiin ja erityisesti niiden vastuullisiin ominaisuuksiin. Kiitos, että jaatte wulffilaiset arvot kanssamme!
Myyntipäivä, joka ruokkii uteliaisuutta ja oppimista
Wulff-päivän tärkein anti löytyy wulffilaisista kollegoista. Päivän aikana kuulemme asiakastarinoita ja keskustelemme yhdessä, miten voimme yhä paremmin vastata muuttuvan työelämän tarpeisiin. Työn merkityksellisyyttä mitataan sillä, miltä tuntuu tulla töihin ja millaisen jäljen jätämme. Meille on tärkeää, että se on myönteinen, niin meille kaikille ihmisille kuin tälle planeetallekin!