Tee suomalainen työllisyysteko – yhdessä Wulffin kanssa se onnistuu.
Wulffilta voi hankkia esimerkiksi kotimaista Termin ergonomiaa ja Wulff Looksin Avainlippu- ja Design from Finland -tuotteita joulun ihaniksi lahjoiksi.
Tee suomalainen työllisyysteko – yhdessä Wulffin kanssa se onnistuu. Wulffilta voi hankkia esimerkiksi kotimaista Termin ergonomiaa ja Wulff Looksin Avainlippu- ja Design from Finland -tuotteita joulun ihaniksi lahjoiksi.
Suomalaisten mukaan parhaiten suomalaista työllisyyttä tukenut teko vuonna 2014 oli työttömyysturvan 300 euron suojaosa. Toiseksi eniten ääniä sai suomalaisten tuotteiden ja palveluiden ostamiseen tähtäävä kampanja. Suomalaisen Työn Liitto yhdessä elintarvike- ja käyttötavarayritysten ja K-kauppojen kanssa on kampanjoinut vuoden 2014 ajan Sinivalkoinen jalanjälki -teemalla haastaakseen suomalaiset pohtimaan kulutusvalintojensa vaikutusta työllisyyteen. Kampanja on muistuttanut siitä, kuinka jo ostamalla 10 eurolla kuukausittain enemmän suomalaisia tuotteita ja palveluita, syntyisi Suomeen 10 000 uutta työpaikkaa vuositasolla.
Suomalaisen Työn Liiton tilaaman ja Taloustutkimuksen toteuttaman Sinivalkoinen jalanjälki -kampanjatutkimuksen tulokset julkistettiin tänään aamulla.
Ostamalla suomalaisia tuotteita suomalaisilta yrityksiltä saadaan Suomi kannattavaan kasvuun! Wulff toivottaa hyvää itsenäisyyspäivää koko Suomelle!
Wulff Looks Nautiskelijan nappo: Avainlippu- ja Design from Finland -tuote