Wulff Entre, viennin tärkein ensiaskel ja Suomen paras yritysblogi
Kasvokkain kohtaaminen on tehokkain tapa myydä – samalla oikeanlainen verkkoläsnäolo on yhä tärkeämpää. Wulff Entren suositun yritysblogin ovat löytäneet asiakkaat ja viestinnän ammattilaiset: blogi on mukana Kultasulka ja Suomen paras yritysblogi –kisan kärkiviisikossa!
Kansainväliset messut ovat viennin tärkein ensiaskel ja kasvokkain kohtaaminen tehokkain tapa myydä.
Samalla hyvin suunniteltu, oikeanlainen verkkoläsnäolo on yhä tärkeämpää. Usea löytääkin kansainvälisiä messupalveluja myyvän Wulff Entren nykyään sosiaalisesta mediasta: Wulff Entren tiuhaan päivittyvä yritysblogia luetaan ahkerasti ja kaikki entreläiset ovat aktiivisia myös mm. LInkedinissä .
Wulff Entren suositun yritysblogin ovat huomanneet myös asiakkaat ja viestinnän ammattilaiset. Blogi on mukana Kultasulka ja Suomen paras yritysblogi –kilpailujen kärkiviisikossa! Wulff Entre kisaa ansiokkaassa seurassa, muut kirkkainta palkintoa tavoittelevat yritykset ovat Grapevine Media Oy, Katleena Kortesuo, Kotipizza, ja Sweatband Training Oy.
Kisan voittajat julkistetaan markkinointiviestinnän viikolla keskiviikkona 23.9. Kilpailun järjestävät yhteistyössä viestintätoimisto Manifesto ja MTL ry.
Tutustu Wulff Entren blogiin täällä!
Lue Wulff Entren Ninni Arionin ja Sari Venäläisen kuumat vinkit messuhumuun Evento-lehdestä.